Veel gestelde vragen

 

Ik wil iets bestellen dat ook makkeljjk in een enveloppe verstuurd kan worden. Moet ik dan toch het standaard verzend tarief betalen?

We kunnen ook in een enveloppe versturen . Dit is wel op eigen risico. Als u hier gebruik van wil maken graag even mailen. Automatisch via de website gaat dit helaas niet.

 

Retour & Garantie

Retour: U heeft na aankoopdatum een zichtperiode van 14 dagen, het onderdeel moet voor deze periode zijn aangemeld om in aanmerking te komen voor restitutie van het aankoopbedrag.

Het onderdeel dient ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten, welke onbeschreven en onbeplakt moet worden aangeleverd.

Indien dit niet het geval kan het restitutiebedrag verminderd worden.Verder moet er altijd een kopie van de factuur of de offerte meegestuurd worden.

Dit geld voor nieuwe artikelen maar ook voor statiegeld artikelen die terug gestuurd worden.

Garantie: De garantietermijn is onderdeel en fabrikant afhankelijk.

Er berust geen garantie op elektrische onderdelen

Indien garantie wordt verleend, wordt het product indien mogelijk gerepareerd of vervangen.

Indien het onderdeel niet meer leverbaar is wordt hiervoor een vervanger aangeboden of krijgt u het aankoopbedrag terug .

Indien het onderdeel voor garantie in aanmerking komt wordt alleen de waarde van het onderdeel en de door u gemaakte verzendkosten vergoed (tegen het tarief van PostNL).

 

Let op: Geef bij de reden van retour een detailleerde omschrijving van het mankement, indien dit niet het geval is wordt de aanvraag niet in behandeling genomen.

 Let op: Een retour- of garantieaanvraag moet van te voren worden aangemeld en goedgekeurd.

Indien een retour- of garantieaanvraag zonder aanmelding en/of de juiste documenten wordt verstuurd kan deze niet worden behandeld.

 Dafhobby is zeer coulant wat betreft garantie en retouren maar uit ervaring weten we dat aandrijfriemen helaas zelden voor garantie in aanmerking komen.